petek, 2. november 2012

Haiga


6 komentarjev:

  1. Itak, pridna na kub =_=*


    zeloooo te pogrešam

    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, Vrtnica,

    ja, dobro bi bilo skočit na kavo (no saj bi, a sem jaz zabušavala, mi je še vedno hudo za Portorož).

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni kej, potlej čimprej ponovi vajo ;)

    mwa

    Lp od mene

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma, kaj čem, naslednja pot me vodi v sredino naše kokoške.
    Škoda, ker bi mi zelo pašalo butanje, cepra zimskih, valov.

    mwa

    lp, od mene :)

    OdgovoriIzbriši
  5. in, ko se bomo pošteno obrnili...
    se bo tudi puščica spet obrnila proti poletju...
    ne vem kako je to...
    ampak meni z leti čas vedno bolj hiti...
    ;-)
    lp v lep večer
    tetka

    OdgovoriIzbriši
  6. ne samo tebi Tetka,
    vsem nam čas beži;)

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši