petek, 8. junij 2012

Njene poteze


slika/internet



















Projekcija


na mojstrsko poslikanem platnu
zardeva zahod
sonce se kobali za vršace
tam leže za purpurno zaveso


Koketa

dan izhlapeva v temi
in lenobni veter
z neba odriva natrgane oblake

nad morje sklonjena luna
se v temnem ogledalu
spogleduje z lastno podobo

6 komentarjev:

  1. ja, ja, zna biti tota Luna res ena taka prava važička...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ona zna ;)

    zato jo imam rada :)

    njeno fotko sem si "sposodila" na netu:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še malo... pa jo boš spet lahko občudovala v vseh njenih polnih oblinah
      imam Luno tudi jaz rada... pa čeprav me vačsih tudi nosi
      ;-)
      iz lepe noči v lep nov dan
      tetka

      Izbriši
  3. mene tudi, nosi namreč;)))
    sinoči mi je legla na blazno in se mi stisnila k licu:)
    no, bila je nekoliko otečena na eno stran (zobobol?)

    junijski večer
    luna se mi privija
    tesno ob lice

    lp, lea

    OdgovoriIzbriši